Sauna fińska

Zabiegani, zmęczeni, podenerwowani – tacy jesteśmy niemal na co dzień.

Kiedy organizm zaczyna odmawiać posłuszeństwa i coraz częściej odczuwamy fizyczne objawy przemęczenia oraz stresu – tu strzyka, tam kłuje, a tam boli – zaczynamy szukać sposobu na poprawę kondycji psychofizycznej.

Jeśli nie lubimy wysiłku fizycznego, pogoda nie sprzyja spacerom lub po prostu ich nie lubimy, warto skorzystać z dobrodziejstwa sauny fińskiej (suchej).

Jest to bardzo dobry sposób na poprawę mikrokrążenia, pozbycie się ze skóry i organizmu toksyn oraz nadmiaru wody, pobudzenie pracy serca, a także na wyciszenie, relaks i poprawę samopoczucia.

Choć temperatury w saunie suchej są bardzo wysokie (sięgają nawet 110 st. C), dzięki niskiej wilgotności nie są odczuwane jako niekomfortowe. Po sesji w saunie orzeźwiający prysznic pozwoli nam w pełni odzyskać energię i wrócić do wyzwań dnia codziennego ze wzmożona siłą.

Przeciwwskazania:

  • Średnie i wysokie nadciśnienie tętnicze,
  • Przewlekłe choroby zakaźne i zapalne,
  • Stany gorączkowe,
  • Przeziębienia,
  • Częste krwawienia,
  • Ciąża lub podejrzenie ciąży,
  • Choroby nerwowe, psychozy, padaczka,
  • Narkomania,
  • Alkoholizm lub krótki czas po spożyciu alkoholu

« Powrót na stronę główną